Kaplumbağa Resimleri - Su ve Kara Kaplumbağalari - En Güzel Resimleri Kaliteli Resimler

Kaplumbağa Resimleri - Su ve Kara Kaplumbağalari

Kaplumbağalar, çok sert ve kemiksi bir kabuk içinde yaşarlar. 4 ayakları vardır fakat ağır yürüşlüdürler. Sürüngen hayvan türlerindendir. Kaplumbağalar, çok yzynömürlü olup, açlığa fazlasıyla dayanıklıdırlar. Ömürleri de bir hayvan için fazlasıyla uzundur. 100-150 yıl kadar yaşarlar. Bu özellikleriyle tam anlamıyla uzun yaşaması için yaratılmıştır. Haliyle kaplumbağaların dünyada soyu halen tükenmemiş en eski hayvan türlerinden olması şaşırtıcı değildir.













Kaplumbağa Resimler.. Kaplumbağaların resimleri.. En Güzel Kaplumbağalar.. En Güzel Kaplumbağa Resimleri, Kara Kaplumbağaları.. Su Kaplumbağaları.. Kara kaplumbağası resimleri.. su kaplumbağaları resimleri..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

çk tatlılar

oğuzhan dedi ki...

ya bende istiyorum bunlardan ):

Adsız dedi ki...

anommm yerim ben sizi dadlu şeylerrr aşqum benimm benimde var 2 tane biri cinderella diğeri body çoooook şekerler minik şeylerr

EBRU dedi ki...

BENİMDE VARDI.ÇOK SEVERDİM.AMA İKİSİDE HASTALANINCA BİZ DE GERİ VERDİK.

EBRU dedi ki...

KEŞKE BENİMDE MİNİKLERİNDEN OLSA.

Adsız dedi ki...

HEPSİ BENİM OLSA ÖLÜRDÜM.ÇÜNKÜ HEPSİ BÜYÜYOR.

EBRU dedi ki...

BEN ONLARI ÜZERİMDE GEZDİRİRDİM.YERDE GEZDİRİRDİM.ÇOK SEVERDİM.ARKADAŞIM GİBİYDİ.

EBRU dedi ki...

ADSIZ ÇOK HAKSIZ.ÇOK TATLILAR.ONLARDA BİR CANLI.VİCDANSIZ.

EBRU dedi ki...

ACABA NASIL HASTALANIYORLAR.

Yorum Gönder